Dålig aptit

Nu vet jag inte vad som felas mig men jag har ingen aptit!!!!!!!! Jag är inte hungrig å jag glömde bort att dricka en actimel yogurt som jag alltid dricker varje morgon för äter ju inte frukost (klarar inte av det) och jag drack en berocca och en kaffe chockolate.
Jag har varit vaken sen 6.15. Vilket har resulterat i att jag har varit utan mat i ca.9h och 45min!!!! Åt lite sallad när jag kom hem men det lockade inte.

Nu skulle jag behöva laga mat men inget lockaratt äta just nu. Konstigt när jag tänker på hur mycket jag åt i Kokkola dom här senaste två dagarna!!!??? Jag fattar inte men glögg och mandel går hur bra som helst???

Annars det här med min mage har jag dragit slutsatsen till att det har med fet mat att göra. I torsdags åt jag pizza med en massa annn fert mat å min mage mådde inte bra. Igår åt jag lika mycket som i torsdags men en sallad med kyckling och min mage mådde hur bra som helst!

Så ingen mer fet mat för min del!


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0