Tycker inte om söndagar

Det blev utgång igår med A men när hon åkte hem så joinade jag min kusin och några andra vänner och i slutet var jag med M. Sen träffade jag en massa andra vänner och bekanta som man pratade med och dansade med.
Fick en stor överraskning också när jag träffade en bardomskaveri som man inte har sett på länge, det var roligt! :D
Blev rätt sent, kan säga att jag sovit mindre än två timmar inatt eftersom jag steg upp 8.25 och for till jobbet som började 9.00-16.00. Trött??? Nej snarare rastlös :P

Gårdagskvällen var till största del helt okie men en del gjorde mig arg och ledsen, men jag orkar inte bry mig nu har annat att tänka på!

Det är nu jag inte tycker om söndagar och specielt inte när jag har resfeber, hoppas tjejerna har planerat en massa skoj tills jag kommer dit :D

Ha en bra söndagkväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0