Torsdag 011211 Tävling???

Godmorgon till en del av er! :D

 Själv har jag varit vaken sen kl.07.15. Har hunnit vara på gymmet redan och tränat och så har jag ätit efter det nu skall jag bara ta det lungt för jag skall jobba kl.12.00-15.00. Sen efter det blir det att ta itu med mitt största inlämningsarbete som skall in på tisdag men jag vill lämna in det på söndag redan för åker ju som sagt bort på Måndag :D

Ni har väl säker sett att det finns en kategori där det står visdoms ord??? I alla fall en del kanske inte riktigt är visdomsord men jag visste inte vad jag skulle kalla det för. Alla bilder och texter som finns där har jag fotat och skrivit själv.

Så nu skulle jag vilja veta vilken ni tycker är bäst och jag har funderat på att ordna en liten tävling men jag skulle ju vilja veta om någon är intresserad först, vad det blir för pris vet jag ännu inte och ifall det blir någon tävling blir det först i januari.
Anledningen till att jag ordnar den i Januari är på grund av den tidsbrist jag har nu med alla inlämningsuppgifter, resor mm. Så berätta vad ni  tycker, låter det som en bra ideé eller skall jag skippa det helt???

Ha en bra Torsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0