Tisdags trött

Tro de eller ej jag har varit å sett på Jeppis Luciatåg och fint var det även om jag inte tycker om Lucia högtiden mera.

Tror inte det blir nå gym eller simmande idag utan kanske en powerwalk och tidigt och sova för jag är döttstrött! Vi hade kunder i skolan idag och jag hade min första färgkund :D Nervöst ja men resultatet blev bra och kunden blev nöjd! :D

Och det där med ingen migrän idag, åt pepparn med det, hade ett litet ett på nytt på morgonen men jag tvingade mig till skolan och jag bet ihop, och seb försvann det! Märks att jag har tränat för lite nu igen!

Nu förstår kanske en del varför jag tränar så ofta som jag gör, det finns två orsaker. Det är roligt och jag vill komma i bra form och det gör att mina migränanfall minskar så pass mycket att jag nästan aldrig har dom. Nu har jag legat lite på latsidan med tränandet och vips så kommer dom tillbaka.

Men imorgon skall jag köra ett hårt gympass efter skolan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0