Spanien

Nu har man jobbat och tränat klart för idag eller ja tränat färdigt har jag väl inte det kan hända det blir Bodycombat ikväll för jag har saknat det! skulle behöva städa lite här om J kommer hit också. Sen skall jag skriva det sista på ett arbete och lämna in det.

funderar också och  på vad jag har för planer nästa sommar med jobb och sånt för jag funderar på att åka bort tre veckor till Spanien. Tänker inte berätta vad jag skulle göra där men det är en sak jag velat göra länge och det skulle se bra ut i papprena med tanke på kommande arbetsansökanden osv.

Jag skulle nämligen studera där tre veckor och kanske innan jag åker dit börja läsa spanska. Det är bra med planer och ideér.

Kommentarer
Postat av: Simone

Ha fundera ti fara ti spanien i sluti åv juni naingang ja :)

2011-12-16 @ 16:51:58
URL: http://schmojjne.blogspot.com
Postat av: Ida

Oj va roligt! :D

2011-12-16 @ 20:55:53
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0