En dag full med träning

Oj va skönt att för en gångs skull få sitta ner å ta det lungt! Skall hela resten av kvällen lyssna på musik och läsa det nyaste nummret av finska Cosmopolitan.

Idag har jag hunnit vara på gymmet på morgonen och så blev det Bodycombat nu på kvällen, så kul om ni frågar mig!
Där i mellan har jag hunnit vara på kaffe med en av mina 3 vänern som börjar på S, shoppat lite (visar sen i en dagens outfit) och så har jag fixat mammas hår när hon och pappa skulle på julfest ikväll.

Imorgon skall jag ta sovmorgon och när jag vaknar så skall jag ta itu med skol arbeten och tvätta kläder. Sen kanske det blir utgång på kvällen med två vänner ifall dom är på hugget ;P

Ha en bra fredagkväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0