Tisdag

Vaknade kl.9.30. och skippade morgonlenkki å for på gym och körde uppvärmning på springmattan. Tränade i princip det jag hade lust med och kände mig dö efteråt. Sen for jag hem å fixade mig och tog en kaffe latte med A. Sen ringde E och vi for på ärenden på stan och tog en kaffe.

Sen blev det att mathandla och se på film.

Gårdagens bilresa slutade vid Keskinen (Tuuri) shoppade mest av alla, hah hah sällan. ;) Skall visa va jag shoppade bara jag skulle hinna visa vad jag köpte i Vaasa först. Fick en till födelsedagspresent av pappa igår också ♥ 

Imorgon lovar jag att visa upp vad jag shoppade i Vaasa. Orkar inte nu skall se film eller nå serier imorgon från morgon blir det lenkki och sen gym och så måste jag städa, herregud det ser inte klokt ut här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0