Kul måndag

Ja igår var en riktigt kul dag och jag somnade med ett brett leende på läpparna, hih hih.
Jag började gårdagen med morgonlenkki, sen städade jag det sista här i min lägenhet och fixade mig tills gästerna skulle komma.
Gästerna kom och dom fick tårta och kaffe, jag fick fina presenter och blommor, men min favorit var ändå att folk kramade mig, hih hih, jag tycker om att kramas, för en kram värmer så mycket och gör att man känner sig värd alla vänner och all uppmärksamhet.

Min sista gäst var en av mina kusiner och mitt i allt fråga hon om jag skulle till jobbet idag, nä det skulle jag inte så det sluta med att jag hängde med till Kållby där vi åt jordgubbar och smälte chocklad tillsammans med hennes kompis, sen satt vi ute på terassen och tände ljus och bara prata alla tre till en av min kusins kompisar kom dit och vi satt länge och prataden kvällen.
Till sist så var det dags att åka hem till stan igen och jag kan berätta sämre födelsedagar har jag varit med om!

Tack till alla som grattat mig eller liknande, ni vet vem ni är! ♥


               

Min födelsedagstårta ♥ Dekoration jag resten har mamma gjort! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0