Dålig uppdatering

Ni får ursäkta mig men jag är så trött så de e inte klokt å hela denna dag har bara kännts så fel! I skolan mådde jag dåligt halva dagen men sen gick det om, sen blev det en kaffe i min ensamhet, sen ut med Malin å E åt äta och köra runt lite i stan och jag skippade bodycombaten för jag orkade inte och nu är jag så slut så jag vet inte vart jag skall ta vägen å jag ser bara en massa måsten som att städa, diska, tvätta kläder och massor med annat men jag är för lat!

Blir att fara å sova tidigt å så upp imorgon kl.8.00 för att hinna städa och tvätta kläder och kl.12.00 blir det jobb till kl.15.00. Efter det skall jag öva på min läxa och ringa mamma och be henne komma till stan så jag kan göra min andra läxa.

Å jaj lovar att ni imorgon skall få se allt jag fick då jag fyllde 20! Nu önskar jag alla läsare god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0