Hälsosamt???

Idag har jag ätit en jätte god sallad och det bästa av allt jag har gjort den själv!!!! Hälsosamt javisst, tråkig??? Nä verkligen inte!

                                                

                                       Resept 2 personer: Ett paket stekta kycklin strimlor
                                                                    Sallad, vindruvor och en liten rödlök
                                                                    Dressing: En grädd fil och valbar dippsås
                                                                      (Jag valde american).

                  

                                            Sen en nyttig effträt också
Resept: Vanlig naturel yougurt som du bladar med frusna bär, jag valde hallon, mums
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0