Fredag

Hah hah jag har alldrig ätit så här mycke någonsin under mitt tonårsliv! Seriöst alltså jag har typ ätit tre ggr idag å mer tänker jag inte äta! Usch gillar inte denna känsla alls!
Nåja det är fredag å jag ska ändå snart på en joggingrunda så ingen ångest nu inte även om det är svårt :PVadskall jag göra ikväll då? Hmmm har lust att träffa lite folk men men orkar inte ta mig härifrå stan.

Fördelar med att bo här i stan:

1. nära till allt som skolan, biblioteket (Ofta jag är där), affärerna, gymmet och simhallen enkelt att gå å hyra en film.

2.Känner mycket folk här

3.Nära till uteställena

4.Lätt att ta en fika med vänner

5.Mycket gatobelysning (vägbelysning)

Nackdelar:

1.Just att det är nära till allt när man blir sugen på nått gott vilket leder till mycket gott!

2.Alla ens bästa vänner bor någon annanstans :'(

3.Kan bli väldigt ensamt

4.Saknar mina katter Prins och Prinsessan

5.Man vågar inte riktigt gå själv ut på en promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0