Torsdag = helg?

Vilken dag, har varit vaken sen kl.7.15 och tänkte inte orka stiga upp men till skolan kom jag och satt där och hade musik och lärde mig faktiskt mycket!!?? Vem hade kunnat tro att jag skulle ha saknat att ha musik i skolan? Har i alla fall bestämt mig jag skall lära mig gitarr! Jag har alltid velat det men alldrig riktigt tagit tag i det men nu så ska jag lära mig det inte bara för att vi måste välja ett instrument som vi ska spela utan för att jag faktiskt vill.

Idag är det torsdag och för många så är det vanlig skoldag imorgon men jag är ledig! Eller ja jag har självstudier och skall göra lite skol arbeten och städa inför lilla jul. Tänk snart är det december!

Julen är snart här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0