Söndag

Oj oj oj, jag är jätte trött efter gårdagen, som enligt mig har varit den här månadens bästa dag!

Jag var nämligen till Tamper (Tamerfors) men min bästis, (Har alltid gillat det ordet). Vi shoppade och fick med
oss hem ett x antal shopping påsar. Visar kanske imorgon vad jag köpte. Sen blev det tåg och bilresa hem och ett långvarigt stopp på vägen och ett kortvarigt även om resan bara skulle ha tagit två timmar.
Men om jag får svänga om ett meningen så "efter solsken kommer regn" och söndagar är inte min favorit dag,
specielt inte om man har tent på måndag morgon! Jag tror jag har läst rätt så bra men man vet ju alldrig vilka
slags frågor, det kan tänkas komma.
Börjar 10.30 - 14.30 imorgon och sen har jag mycket att göra som att besöka biblioteket och köpa lite målar saker för nu börjar jag få ideér till att skapa tavlor igen efter en långtids paus. Lagom sådär till jule tider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0