Mycket att göra men ädå så lite att göra

Jag har tråkigt men det är inget nytt närd det gäller måndagar. Jag har en massa saker jag borde göra men orkar inte just nu. Provet gick bra tror jag, kan ju alldrig riktigt veta.
Efteråt gick jag in till centrum för att se om jag skulle hitta något att ha på mig på julfesten men nä inget föll mig i smaken ingen direkt suprise precis. Irriterad och trött gick jag hem och nu borde jag göra en massa saker men orkar inte. Tur att man ska på Zumba ikväll det behöver jag!

                             

              Jag idag förutom att jag inte hade någon mössa och nej jag har ingen rosa mössa heller :(

                                                 Tror inte att jag skulle passa heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0