Torsdag

Hej hej!Idag har det inte hänt något särskilt.Har pluggat hälsa, varit på en promenad,ätit och skall snart träna, heh heh.
Börjar bli rätt tråkigt att vara hemma nu och bara stirra i böckerna men snart är det över med det och jag har ju typ sommarlov, även om inte vädret tillåter det.
När jag var ute idag och såg allt snö som höll på att smälta bort så tänkte jag jahapp nu tror alla att våren är här men vänta bara, det börjar snöa till kvällen å ja jag fick rätt :P

Varför hoppas för mycket på att våren skulle vara kvar för att stanna ännu?? Nä den kommer men inte ännu.
Saknar sommaren så otroligt mycket men samtidigt inte.Jag hoppas sommaren 2010 blir mitt livs bästa sommar men samtidigt har jag en känsla av att det inte blir så.Det blir alldrig som jag hoppas men jag ska försöka göra denna sommar oförglömlig på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0