Torsdag kväll

Gör inget vettigt bara gloor på datorn egentligen :P

Skulle vara  smartast att sova nu men jag kan inte för jag mår så dåligt typ :(

Önskar verkligen nu att det var sommar och man fick ligga vid stranden, umgås med vänner och bada.Alla dom sena sommar kvällarna man skall vara ute med vänner, festa och njuta av ljuset och slippa det eviga mörkret typ.Få gå ut på ett dagligt jogging pass (men flugorna kan dock hålla sig borta!) och sen slappa i solstolen resten av dagen.
Nä jag skall inte bra lata mig i sommar skall arbeta också men jag vill ut på äventyr men få se om man får någon med sig, vill ju inte uppleva allt skoij själv!

Längtar så otroligt mycket efter sommaren nu tänk få ha högklackat, kjol och söta men ochså lite tuffa sommarklänningar :D Och gud vad jag saknar att få använda mina rosa shorts, heh heh :P Men jag måste ju komma iform till beach 2010 vill ju inte se ut som en flodhäst :P

Nä nu skall jag sova och drömma om sommaren igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0