Shoppingen från igår

                                              Skorna ♥ Kärlek vid första ögonkastet typ :P



                                      
                                  
                                                      Från Seppälä (en finsk klädkedja)

                                  
                                  
                Midjebält från Code som kommer passa utmärkt till min klänning som jag skall ha till 
      
                                                               morgondagens outfit ;)

                                  
                                  
  Detta märke var jag  tvungen att testa, eftersom jag hört att det är bra och jag blev faktiskt förvånad.Det är typ det bästa jag någonsin använt till mina kindben.Dom olika nyanserna kan användas inviduellt eller tilsammans för att markera ansiktet, kindbenen och på ögonen och ger ett eftersträvat strålande lyster.Billigt pris är också ett stort +! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0