Plugga

Ja jag vet det är lördag men jag har bara en vecka kvar fyllt med plugg och så är studentskrivningarna över!Har ifall någon är intresseras läst ut alla hälso böcker å provet är inte föräns nästa veckas fredag!
Känns mycket bra att man har ett ordentligt försprång i tids schemat, måste jag säga.Nu skall jag snart ta itu med med modersmålsläsningen, skriver nämligen på måndag.

Andra saker jag skall göra ta ledigt från tränandet idag förutom en härlig promenad i solen och cyckla lite på motionscyckel men rygg-, mag-, ben-, rump- , och arm-övningar skippar jag.Anledningen till detta är nämligen att jag skall på pilates imorgon och det kommer att kännas så skönt efteråt + får en att tänka på annat än skrivningarna för ett tag, heh heh.


Musik idag: Dead by April - A Promise
                 Jay Sean ft Lil'Wayne - Down
                 Lady Ga ga - Dance in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0