plugga på lovet

Jaepp ni läste rätt!Har läst tre kapitel denna morgon på hälsokunskap och är redan utmattad, men men har hunnit göra annat också som t.ex.vara på en promenad, göra en ansiktsmask och nu skall jg träna här hemma.

Imorgon är det fredag för er som inte viste :P Roligt, roligt men samtidigt ledsamt för alla som måste till skolan på måndag med tanke på att sportlovet snart är slut för eran del :/

Om ni bara viste hur jag längtar efter sommaren nu, alltså jag e så trött på detta vinter väder!Nä vill ha sommar 2010 här nu.Tänk på alla snygga sommarkläder man skall shoppa aj då där kom ett litet problem till att det inte får bli sommar riktigt ännu vill ju se bra ut i sommar också så det är bäst att träna ordentligt först :P Men snön får gärna försvinna! :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 19:13:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0