Lördag

Heh idag har jag sovit länge och bara tagit det lungt med ett visst undantag jag städade undan lite!Ja jag är ingen städ människa precis och det kan många bekräfta, euuuuuhm :P
Igår var en helt okie fredag bortsätt från att jag skrev studenten i hälsokunskap som varade i ungefär 4 och 1/2 timme :P Tyckte att det gick rätt så bra så får hoppas på fina resultat, heh heh, hålla tummarna ;)

Sen efter skrivningarna så åkte jag till stan med mamma och shoppade lite.Senare mötte jag upp bästa vän och tog en fika.Efter att ha druckit min efterlängtade latte så fortsatte jag min shoppingrunda.Jag skall visa allt vad jag köpte lite senare idag ;) Bl.a. ett par nya skor :P

På kvällen var jag i stan och när jag skulle köra hem var vädret jätte dåligt! Det bara öste ner snö och man såg typ inte vägen.Det var skrämmande kan jag lova :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0