Vill att morgon dagen skall vara över!!!!!!

Ja det stämmer!!!!Är jätte led på att gå i skolan och jag har inte äns varit en hel vecka i skolan + att på fredag tar jag ledigt för att hinna till frissan! :P Ja men på sant orka vänta i flera månader innan man slipper, därför tog jag den här tiden liksom!!!! Har suttit och stirrat på telefonen, hela dagen och funderat på en massa saker! :/ Gud kan inte morgon dagen vara över så man slipper skolan!!!!! :( Orkar inte med några måsten mera!!!! Snart är det student skrivningar igen och snart skall man veta vart jag vill studera nästa är ;_; Varför ja varför är inget roligt just nu???? Vuxen livet börjar snart vilket jag inte ser fram emot bortset från att jag vill flytta och lära mig bli mer självständig och våga ta risker. Jag vill fatta mina egna beslut.

Skolan börjar kl.8.00 imorgon men jag slutar 12.20!!!! Tror jag skall unna mig en 7km promenad efter skolan imorgon om det bara inte är för kallt!!!


Dagens beskrivning av mig själv:Feg, nerstämd, nyfiken, trött, irriterad, sur och mår inte så värst bra :/

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

härligt med kortdag idag iaf..hoppas humöret vänt!

2010-01-21 @ 18:20:52
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0