Ledigheten fortsätter

Jepp, heh heh. Har sovit till kl.13.00 idag och det var jag värd efter allt resande och sena nätter + tidiga mornar. Idag kändes det som om jag var i Lappland när jag var ute å gick en lång promenad.Det finns så mycket snö och solen höll på att stiga ner i sakta takt.Allt kändes så himla bra synd att kameran lämnade hemma :/ Nåja nästa gång, alltså imorgon. Jo jag skall snart till skolan nämligen tidigast onsdag, har gympa då. På torsdag börjar fjärde perioden och jag skall till skolan :/ Roligt att se gänget igen men pluggandet nä tack.
Nu skulle jag behöva plugga religion men jag är för trött så tv:n lockar mera. Efter en halvtimme så ska jag läsa två kapitel, jag lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0