Eftersom jag inte har något vettigt för mig...

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag fick i Julklapp ;) Lite väl sent påtänkt men i brist på annat :P

    
Fick nog mera än vad jag har tagit bilder av men liksom vem orkar se ett gymkort, en kofta som kommer att hamna i dagens outfit och chocklad :/ (Försöker att inte äta chocklad och godis och lemonad eller kolsyrade drycker, dricker jag inte men ibland så går det ;) )Sen skall jag få en julklapp till men den har inte kommit till affären ännu, så jag tänker inte berätta vad det är för då springer väl alla för att köpa en och göra mig sur. Skämt å sido! :P

                            

                                                       Denna köpte jag åt mig själv♥

                            
                                                 Hårprodukter köpte den i mitten själv

                           
                                Hahha nu har jag något att dricka mitt
latte/grönt te i :P

                           
                                          Älskar ju sallad så dom här är super bra!!!!


Kommentarer
Postat av: A

Härligt! Jo vi har också egen bastu, men är hemskt sällan vi använder den tyvärr. Men antar att det lätt blir så när man har möjligheten? Eller vad tror du?

2010-01-03 @ 22:10:54
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack så mkt :) Det är bra, hur är det själv?

Dust it är sjukt bra, btw.

2010-01-03 @ 22:28:46
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh bra saker du fick, du har vart snäll iår..eller förra året blir de nu :P

2010-01-04 @ 11:30:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0