Fredag! :)

Hah hah idag är det fredag :) Vaknade kl,6.00 och upptäckte efter att jag ätit frukost att jag har sovmorgon!!!!!!! :( Gissa om jag var sur för att ha vaknat upp så tidigt i onödan men ack så glad för att få sova vidare!!!!Tur att man inte hade hunnit sminka sig :P Heh heh. Nu skall vi tydligen snarty ha möte med studiehandledaren, har ingen aning om vad det handlar om men jag tror vi skall diskutera om ansökningar till skolor å sånt :/
Jag har absolut ingen aning om vad jag vill bli så än mindre vet jag vart jag skall söka! :( Men det löser väl sig, längtar till måndag skall till Seinäjoki då med bästis :)

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

haha typiskt sånt..men skönt att du kunde lägga dig igen:)

2010-02-05 @ 09:15:26
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0