En lungn tisdags kväll

Idag skall jag inte ha några måsten utan jag skall träna lite, läsa en bok och se på tv.Imorgon börjar jag kl.11.10 och innan det skall jag ut på en promenad så stiger därför upp kl.7.00 imorgon.Tänk om jag stiger upp kl.10 typ så har ju redan halva dagen gått så lika bra att gå ut på en promenad och se soluppgången. :) Imorgon är det ju sista dagen i mitt gymnasie liv med normala lektioner!!!!!Tragiskt med tanke på att det blir mer sällan man träffar sina underbara vänner ♥ ;_; Buäääääääääääääääääääää nu börjar jag ju nästan gråta :P Nä men lite sorligt är det nog allt! :P

                                                            Dagens outfit

                      

                                                          Tröija - Vero Moda(gammal)
                                                                  Abi mjukis byxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0