En bra måndag

Ja jag har haft en riktigt bra dag idag! En riktigt super måndag som började kl.11.00. Jag har hunnit med att plugga finska, äta en god frukost och varit i skolan på ABI- möte med kära klassen och planerat inför Penkis (3ornas sista skoldag) som vi har på torsdag. Så fick vi klass tröijorna idag också och om ni frågar mig så är dom super snygga liksom byxorna även om dom inte riktigt passar tillsammans precis :/ Men soo what heh heh jag älskar stora mys tröijor :P Och byxorna är så snygga! ;)


                                                                  Dagens outfit
                            

                                                                        Topp - Only
                                                                   Tröija - GinaTricot
                                                                     Leggings - H&M
                                                          Stickade strumpor - Fammo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0