Julfest igår

Ja igår hade vi julfest i vår skola eller vid universitetet moch gissa vad jag var!? Jo jag var Konfensiär, heh heh.tskulle man alldrig ha trott att lilla blyga jag skulle klara av! Jag måste säga att jag är imponerad av mig själv!

Idag har jag haft ledigt från skolan och istället för att spendera dagen med tent läsning så har jag handlat julklappar till mina nära och kära. Men jag avskyr att handla julklappar för jag vill ju hitta den absolut bästa julklappen till varje person. Lättast i år att hitta julklapp åt var till min bästis :P Och om du läser detta så vet jag att du blir ännu mer nyfiken. ;P Tålamod!

Jag fick även en julklapp redan idag av en person som jag tycker mycket om, visar dem senare! Men först skall jag göra lite skol arbeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0