Söndag

Igår hade jag en jätte kul kväll med M och I och några till när jag var på besök i Kokkola. Vi firade ju Venetziansk eller villa avslutning som det också kallas.Fyverkerierna var så häftiga och fina att man höll på och tappa andan.
Kändes lite sådär emellanåt som att en person skulle ha kunnat vara där men ja...

Idag är det ju Söndag och jag skall snart bege mig av mot stan till min lägenhet och städa lite och sånt.Måste börja packa nu så man får allt med sig dit som man behöver imorgon.

Jo det var någon som ringde mig igår på okänt nummer!? Har ingen aning om vem det var, eftersom jag inte fick kontakt med personen när jag svarade så jag avslutade samtalet :P Så ifall det var något viktigt ringer nog personen upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0