Packa = tråkigt

Hjälp jag åker till Cypern nu på söndag, eller flyget åker först på måndag tidigt på morgonen men jag och E åker ner  till vanda nu på söndag och sover där över natten.
Oj vad kul, tänk det känns som om det var igår vi planerade vår resa!? Men det finns nog inget som är så tråkigt när man skall på resa som att packa!

Fy det är så jobbigt och inte vet man vad man skall ha med sig! Men jag kan bara säga att jag är i behov av att få komma bort!

                      
                                           Kos för ett år sen, tiden går fort!


Kommer sakna många människor också för jag vet att många har flyttat till sina studie städer när jag kommer hem! Ha det bra ♥ Kommer att  sakna er! ;_;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0