Godmorgon!

Ja jag vet jag har inte bloggat på länge! :( Men jag ser ingen vits i det mera!

Kan ju berätta sommarens händelser:

Juni

1.Firat skolavslutningen/Studenten

2.Haft en mardrömsdag, en vecka efter studenten! :(

Juli

3.Arbetat hela Juli månad

4.Ikea i haparanda

5. Sa hei då, åt en kompis som har åkt som Au pair

6. Firat Jeppis-dagarna

7.Varit till Seinäjoki

8.Varit till Vasa

19.Flyttat in i min lägenhet

Agusti

10.Fyllt 19 :P...

(Detta har jag också hunnit med: Solat :P, Varit till Beachen, Träffat nya människor, firat midsommar :P, Varit på bio, tränat och mycket mer. Skaffat två kattungar, heh heh :P)

Detta allt ska jag ha gjort i Agusti, innan sommaren är slut:

11.Fira mig själv och några kompisar

12.Åka på en resa med min bästa vän ♥

13. Slutföra bilskolan. typ

14. Ihandla lite skolmaterial

15.Börja i en ny skola, spännande!?

Sommarlovet 2010 är över!!!! :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0