Första skoldagen

Hjälp mitt huvud är full med information och jag är förvirrad, normalt antar!? Jag har blivit ett x antal papper rikare också, läste igenom dom för en stund sen och nu  föstår jag lite bättre, heh heh :P
Det var ju min första skoldag idag och ja vad kan jag säga? Träffade mycket trevligt folk som jag är glada över att få ha som klasskompisar :D

Tror inte riktigt ännu att detta är skolan för mig men jag är beredd att ge den en chans med tanke på att jag inte vet vad jag skulle göra annars och jag trivs i min lägenhet :P
Saknar fortfarande en del personer och undrar om jag kommer att få se dem igen? :(

Att sakna någon är något av det värsta jag vet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0