Ett stort kliv ut i vuxen världen

Idag anser jag att det är dagen då jag flyttar ut på allvar!Jag lämnar min hemby och flyttar ut till stor.. euhmmm vår lilla grannstad, hah det var ju det här jag ville!? "NOT" jag ville till storstan men se nepp än en gång vill ödet något annat men Everything happens 4 a reason, enligt mig men varför kan det alldrig hända något bra?

Imorgon börjar skolan också :/

Positiva saker: Nya vänner kanske, ny miljö, får något att göra, får flytta hemifrån, thats it.

Negativa saker: Vill istället arbeta, Kommer sakna mina vänner, känner typ ingen där riktigt, vill inte börja plugga, får inte flytta till min favoritstad (STOR BESVIKELSE!) Känner mig ensam! ;_;

Kommentarer
Postat av: Linn

Ta de positivt, om du int trivs e de bara att hopp av efter första åre eller liknande! Ring nån dag när du har tid!

Saknar all pölle [v]

2010-08-25 @ 21:07:55
URL: http://www.livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0