Tisdag

Hei hei!
Sorry har inte varit så aktiv på sistone, heh heh.Det händer rätt så mycket just nu, nästan för mycket ;) Studenten närmar sig och jag är verkligen inte i form för det :/
Skall även lämna in en ansökning till olika skolor nu på torsdag, så jag får ta mig till skolan, heh heh.
Bio besök är inplanerad med 3 vänner ♥ Ett shopping besök / hemlig sak, är inplanerad tillsammans med dom också :P Har två små jobb denna vecka också, vilket gäller hundar :D Vill även umgås med bästisen, så få se om hon har tid :P Småkusin kommer hem från sin resa och jag vill höra allt om resan:D

Men just nu är det TRÅKIGT!!! Nåja varje dag är inte rolig, bara att inse det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0