Oj då 2

Ja denna dag forstsätter med många överaskningar både bra som dåliga :/ Vet inte vad som händer här näst, krockar väl med bilen eller något liknande :P Nä det skulle vara hemskt :( Brrrrrr ;_;

Annars kan jag berätta att mitt hälsosamma jag har haft en paus idag eller ja halvt.Jag har tagit en promenad något kortare än vanligt + att jag har tränat och cycklat men jag köpte 16 Kinder Maxi idag och nu återstår 5st.kvar men pappa åt en :P Så jag har ätit 10st. till lunch, ingen hälsosam lunch direkt euuuuhm :P


                                                        Men dom är ju så goda!!!


                                              

                             Man får ha en godis/lat dag i veckan jag valde min idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0