Beslut svårigheter

Nä det gäller inte kläder och inte skor även om det antagligen kommer när jag skall åka till skolan.Ja jag skall till skolan idag, heh heh.Ser faktiskt fram emot det vill ju träffa M har inte sett henne på länge ♥

Anledningen till att jag skall till skolan är för att fylla i ansökningar till olika skolor och det är där problemet kommer vart skall jag söka?????? Vet inte alls eller jo har 4 olika alternativ varav 3 är samma yrke, typ men olika skolor, men jag vet inte om jag skall sätta det andra yrket först på listan, för om jag inte blir antagen så är chansen mycket mycket liten att jag slipper in till det andra alternativet :/Rörigt jag vet, hmmmmm gaaaaah måste veta det nu, buuuuuäää......



Lyssnar idag på Lorentz & M: Sakarias - Lever min Dröm Den låten ger en hopp, typ


OBS!!!! Svensk musik, sällan det händer att jag lyssnar på svensk (Text på svenska) musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0