Trött men vill inte sova

Jag har tråkigt!Det kommer inget ur Tvn!Orkar egentligen surffa runt på nätet och är för trött för att vilja sova!

Jag har idag funderat på varför det ibland är bra att ha tråkigt men jag är en sådan människa som vill att det hela tiden skall hända nått.Jag klarar inte av att sitta stilla om jag nu inte sitter framför datorn förstås eller i skolan men på sista tiden kan jag knappt sitta stilla på lektionerna.Vad är det egentligen som får oss att tycka att vi har tråkigt?Egentligen borde vi tycka att det bara är  avkopplande att få ta det lungt och göra absolut ingenting.Jag tycker inte det är avkopplande!När jag  vill koppla av så sover jag.Nåja nog är det väl bra med lite pauser i en annars så stressig vardag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0