Höstlovs tråkigt

koichiwa! Idag vaknade jag kl. 8 på grund av att jag inte kunde sova ;_; Typiskt när man är ledig och får sova hur länge, man vill men så vaknar man shit tidigt :(
Idag har jag inte gjort så mycket, lysnat på musik, surfat runt lite, försökt sova och få tag i sömnen, utan resultat:P Tråkigt höstlov :(

                                    Här kommer lite bilder  på vad jag köpte :D




                        

                        Sällan någon lägger upp bilder på en ny roskis (papperskorg)


                       

        En ny blomkruka, problemet är att jag måste hitta en växt/blomma som passar


                      

                                   Två hyllor där jag har favorit bilderna♥

                      

                       En lampa som jag velat ha väldigt länge å äntligen är den min!

                      

                                                     4st. av dessa lampor

                       

                                      Super snyggt halsband från Aleksi13 ♥

             Köpte även Jeans-tights från Gina tricot  och en havsgrön kofta från H&M

      Det blev inte så mycket som jag shoppade, måste spara pengar till Helsingfors resan och     
                                 jag vet ännu inte om det blir Vanda på samma gång :/

                                   Har ännu inte hitta ett par högskaftade stövlar ;_;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0