Back 2 school again

Konichiwa!Sorry för dålig uppdatering men jag kunde inte öppna min blogg igår och jag vet f.n inte varför :( Nåja jag kunde bara läsa vissa bloggar igår, resten syntes inte :/ Den underbara data världen <3

Idag var det bara att ta sig i kragen och åka till skolan, med glatt humör :(Helt ok dag, 3 lektioner allt som allt :D
Ikväll åker jag till Evas och se på film :D Jag har sådan party feelis, så det går inte att förstå varför :S


Nä men nu skall jag på ett jogging pass och senare äta lite och åka :D Ha en bra dag och klä er varmt det börjar bli kyligt ute :/

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

verkligen kallt ute nu ja!

2009-10-14 @ 13:45:30
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0