Äntligen fredag

Konichiwa!Idag har jag varit aktiv trots att jag har mått lite dåligt.Jag har ju varit ledig idag och jag har spenderat dagen med att städa :/ Inte det roligaste jag kunde komma på men det är sånt som man måste göra.
Idag är det ju fredag och imorgon är det ju Halloween.Jag skall inte klä ut mig för jag brukar inte göra det och jag vet inte vad jag skulle klä ut mig till heller och till vilken nytta?Det far ju bara pengar i onöda med tanke på att jag inte skall till något ställe där man klär ut sig.


                                     

                                                       Skall någon av er klä ut er?





Jag har börjat längta efter julen nu på grund av att det snögade idag.Chocklad, glögg och massor av annat gott


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0