Nattblogg

Kan inte sova vet inte varför :S Har annars haft helt ok dag men hmmm ja :/ Chattade nyligen med en god vän som jag saknar men kanske jag åker och hälsar på henne snart hoppas :D
Har fortfarande ingen julstämmning ;_; Jag fattar inte, jag brukar ju springa runt och vara glad över att julen är här men hmmm.Ni förstår julen har för mig alltid varit magiska ta det inte orda garant men ja typ magisk.Ni vet tomten och flygande renar och alver mm.Men nu har jag växt ifrån den här känslan!!!!! ;_; Sorligt men sant :/
Köpte årets första julklapp idag till en mycket speciel person♥ Vet inte vad jag skulle göra utan dig :P

 

                               God natt och dröm söt/Hyvä yötä ja kauniita unia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0