Inredning

Det var inte så länge sen vi målade om i mitt rum och från början hade jag tänkt mig att mitt rum skulle bli grönt, vitt och svart men så blev det ju inte :P Istället så valde jag som inspiration från asien svart,rött och vit med en liten gnutta grått/silver :)
Så ja nu har jag fått mina nya gardiner som är svarta med röda drakar på :D Snart skall jag hänga upp dem och så har jag valt ett snyggt rött tyg som kommer att passa min fåtölj som för tillfället är äckligt brun :( Kommer före och efter bild senare.Nu fattas ju bara en röd matta och en röd golvläslampa.Fick ju ett nytt sängöverkast också i rött, svart och lite guld, motivet på det är min favorit blomma, nämligen körsbärsblommor på en kvist kommer en kudde till det senare:)

Hatar mitt minneskort just nu det bara bråkar ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0