Hemma

Jepp är hemma och har varit det i 2 timmar och 15 min för att vara exakt :P Blev inte som vi planerade igår, utan vi såg en film istället. En skräck film, tyvärr ;_; Hatar skräckfilmer, usch och den som vi såg hade jag sett förutt men blev ändå skrämd.Filmen skulle knappast kunna kallas skräck film men ja den är lite läskig ändå :/ Final destination tror jag den heter :S
Ja imorgon är man ledig wihooo men vad skall jag göra???? Sova länge kanske och ta en långpromenad och hmmmm, nä jag har inget vettigt att göra :P Plugga kanske men om jag känner mig själv så bra som ja tror jag gör så blir det nog inget av det :P


                                          God natt och ha en bra skol/arbetsdag imorgon :P



                                        

                   Ett tips se inte filmen om ni skall ut och flyga, inom den närmaste tiden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0