Åter till vardagen

God morgon och fråga inte varför jag är uppe så här tidigt :P Jag vet inte om jag har några lektioner idag men skall i allafall till skolan och kolla läget liksom :PIdag vet jag inte vad jag skall hitta på??? :S
Funderar på att städa men det är så tråkigt, kanske tar jag en lång promenad senare, känns som evigheter sen sist :) Vill ha helg igen men men onsdag, är dagen till friheten, typ:D Tredje perioden börjar då och på min läseordning står det "LEDIGT"!!!!!! Wihooooo :) Men nä, jag skall inte bara lata mig, utan jag skall plugga också och hmmm, jul städa :/
 


                          

                                      Har på mig min nya skjorta idag + nitarmband♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0