Ändrade planer

Hmm blev ingen pilates idag men det gör inget:P Har varit på ett jogging pass istället och cycklat på motions cyckel :)Huuuuh nu skulle jag behöva träna lite, men frågan är orkar jag??????Vill ha en cupcake till men hmmm måste tänka på linjerna men i och för seij jag skall ju vara utan godsaker i 23 dagar och 19 timmar från och med tisdag, hmmmm :P Yummie men jag väntar till kl.8 för då börjar kadonneen jäljillä (Finska - spårlöst).

Jepp nu lyssnar jag på Dead by april - In my arms ♥ och UverWorld♥

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

tack, halsbandet är från snö of sweden :)

så länge utan gottis :P

2009-11-29 @ 20:31:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0