Första sommarlovs dagen

Det kan inte bli mycket bättre! Solen skiner, 26 grader varmt i skuggan och en iskall smoothie med blåbär och frukter.Det känns som om man är på solsemester typ. Nåja det är ju inte så jätte många veckor innan man åker till Kos. Tiden går fort närman har roligt, men först måste man börja träna så att man kommer i form.Ja skall snart gå ut på en jogging runda, jag har längtat hela dagen.
Idag har jag även varit på min grannes studentkalas, jättegoda kakor måste jag säga.Hjälp nästa år är det min tur om jag klarar det alltså.
Nej nu måste jag gå maten är nämligen klar :)

Kommentarer
Postat av: Linn

No klarar vi studenten no! :D

Ja snart ere KOS!



2009-05-31 @ 21:23:15
URL: http://www.livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0