Värmeslag

Att vi människor alldrig blir nöjda vad beror det på?Nu har vi gått och gnält på att vädret har varit uruselt men nu när vi äntligen tycks få en varm och skön sommar så är det för varmt!Min kära familj och jag var körande till stan med motorcyckeln och mopeden eller Flyen som jag kallar, den heh heh.Det var stek hett usch men vi köpte jordgubbar,yummie. Jag har blivit galen i en ny Anime serie nämligen "BLEACH"!!!!!Den är shit bra så nu har jag svårt att bestämma mig för vilken som är bättre av Naruto och Bleach.Igentligen så är serierna rätt lika men Bleach har mer våld, än vad det förekommer i Naruto. Manga och animie håller på att bli allt mer vanligare, hos ungdomar men varför?Jag har länge funderat på detta men inte kommit fram till något vettigt!Är det dom olika färgena på håret kanske, det ser ju naturligt ut fastän någon har lila eller rosa hår, men i verkligheten ser det färgat ut.Är det kanske dom utbrott och starka känslor som personerna framför, hmmm, jag får nog fundera vidare på det här. Jag fick min Hello Kitty klocka igår, den är super fin! Nej nu måste jag sluta bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0