Tjohooo party

Konnichiwa!Det blev tyvär ingen resa till Kauhava igår, nä istället åkte jag till Evas för att se på film och prova en greij hon fått från Estland;P men först tog vi en sväng in till stan, för att föra alla saker vi behöver, till ikväll.Skall bli roligt att småfesta lite med mat, film och dricka. Idag var jag i kyrkan :/ men vad då, man fick ju äta tårta senare åtminstone.Jag minns själv när man blev konfirmerad heh heh. Nej jag borde packa färdigt för snart kommer, Eva och plockar upp mig å då bär det av in till stan.Jag skulle behöva bädda sängen också men orkar inte.Bättra på sminket vore inte så dumt hmmm?????...Nu är det inte långt kvar tills min 18 års födelsedag är här!!!!Vet redan vad jag vill ha i present.En Hello Kitty klocka, en EGEN hårfön, plattång och pengar som man alltid behöver! Nu måste jag gå så Sayonara och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0