Solen vart tog du vägen?

Idag var jag in till stan med mamma för att göra några ärenden. Jag hade hoppats på en solig eftermiddag men nepp det blev det inte. Jag hittade en strandklänning som jag bara var tvungen att köpa.Den var vit med fjärillar på, inte direkt min stil i vanliga fall men ja den var jätte snygg. Den skall jag defenitivt ha med mig till Kos.
Jag såg föresten trailern till den nya twillight filmen New moon och jag längtar så tills den kommer på bio.Måste läsa böckerna i sommar, dom kan ju inte vara sämre än första filmen.En annan film jag vill se är den finska filmen Kielletty hedelmä alltså "Förbjuden frukt" jag skulle ha velat se den på bio men mina kompisar ville inte se den. Den handlar om två flickor som är kristna och bestämmer sig för att leva livet inne i storstan Helsingfors.
Men nej klockan är jätte mycket nu måste ja gå, jag skall ut på en långpromenad/joggingpass så jag kommer i form inför sommaren, hur nu det ska gå när mina föräldrar sitter och äter chocklad :PHej då och förlåt hoppas ni har fått vackert väder annar är det ju ingen vits med sommarlov......Heh heh skoja bara sommaren är bäst men förbaskat kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0