Solen kommer...

Hej allihopa idag har inget specielt hänt, förutom att jag såg en ekorre, heh heh.Pluggade lite till körkortet och var ute på ett jogging pass och snart skall jag träna lite mag,ben och arm övningar.Lyssnar nu på 12012 deras låt Over, är shit bra!Hjälp jag höll på att få panik idag, när jag såg hur mycket jag skall hinna med i sommar!Först plugga på kökort typ hela resten av sommaren,arbeta, plugga finska och engelska,besöka ett x antal konserter,åka till Vanda,fylla 18, skriva körkorts prov och köra upp, få besök av högst 9 "vänner" under typ 3 veckor, hinna till Vasa 2 gåner,besöka Jakobsdagarna i Jeppis och resa till Kos med underbara klass kompisar.Puuh jag vill också hinna träna och sola när jag kan. Nej nu måste jag gå skall upp tidigt imorgon!Hej då och Gomene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0