Myggor är en plåga

Trevlig morgon man hade idag alltså :( Var tvungen att stiga upp kl.7.30.! Jag skulle ha fått sova hur länge jag ville men nej vad tror ni det är för ett irriterade ljud som låter i mitt öra? Nej inte tinitus, utan myggor och det är det värsta jag vet att vakna upp till!Dom beter sig som nålar som fått liv och vingar.Nåja jag hade inget annat val än att stiga upp och äta en god frukost, beståendes av lite mer nyttigare kornflakes och jordgubbs yogurt och två st. crossanter.Efter det var det bara att plugga och surfa lite på nätet.Kl.9.00 tog jag på mig tränings kläder, för att gå ut på en promenad kombinerad med ett jogging pass.När jag kom in satte jag mig och läste tidningen, hittade inget intressant.
Well well imorron måste jag åka in till stan och köpa hårfärg med en kaveri(kompis).Får hoppas att det blir fint väder för jag börjar bli trött på det här gråa regniga vädret som alldrig tycks vilja ta slut, suck det får mig att längta ännu mer till Kos.Men jag har tyvär inget som jag funderat så värst mycke på idag så hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0